Monday 16 April 2007

ومنين اجيب نفس؟

5 comments:

Great wishes said...
This comment has been removed by the author.
Great wishes said...

أخيرا .. لاقيت عندك بوست ممكن اعلق عليه

مع اقرارى بان اللى فات حلو .. بس مبعرفش اعلق بحاجه تضيف

المهم .. نرجع لموضوع النفس ده سهل جدا
اختار وقت حلو .. فى الغالب وقت الصباح الباكر جدا من بعد الفجر لغايه بعدا لشروق بشويه

لو ينفع تختار مكان جميل كمان ..يبقى تمام جدا ..مكان على نيل او فيه خضره كتييير ..ممكن نادى .. ممكن جنينه

اممممممممممممممممم ... ايه كمان ..ايه كمان اه شوف انت بتحب ايه من الفواكه او العصير او الحاجات الحلوة ..لان الحاجات دى بشكل او باخر بتبسط و بتشجع مع انها بسيطه قوىىىى ... يعنى انا بفتكر انى كنت مرتبطه بالبرتقان قوى ايام المذاكره و كمان الرز بلبن
مش عارفه ليييه .. بس كنت اصحى اذاكر الاقى ماما ربنا يباركلى فيها مجهزاهملى و ده فى ثانوى ... اما ايام الكليه اتعلقت بعصير الفراوله ..عارفه انها حاجه تضحك .. بس يمكن تنفع

يلا بقى على الله نفسك تتفتح
سلام

حصان بري said...

اولا انتي نورتي بجد
ثانيا انا دخلت علقت عندك من فتره ونسيت اضيف مدونتك في ال (favorites)
وماكنتش فاكر الاسم كنت فاكر الصوره بس

اممم ياعيني ع النيل
خضره
وجه حسن
انتي فهمتيني غلط

عموما دي وصفه سهله دي وصفه هايله
بالمناسبه شكل الكتب هو اللي يسد النفس وخصوصا اني نايم من اول السنه
ولو تسمعي يعني ايه 6 طب هتعرفي بتكلم عن ايه
عموما بدأت بالفراوله لعل وعسي

Mony The Angel said...

mn 3and btaa3 alnfoos lol

حصان بري said...

جايه متاخره وههمشي الم وراكي الكومنتات من المدونه بقي
يادماغك
والله شكل مش هيحلها غير بتاع الانفاس
منور يا مووون